Voditelj: Karolina Hosu, dipl. knjižničar i prof. hrvatskoga jezika
RADNO VRIJEME:
Ponedjeljak: 8:00 h -14:00 h
Srijeda: 8:00 h – 14:00 h
Petak(svaki drugi): 8:00 h -14:00 h
Na ovom linku možete pronaći korisne stvari vezane za grafičke dizajnere i one koji se tako osjećaju. Pokušat ćemo vas obavještavati sa najnovijim informacijama iz svijeta grafike, umjetnosti i sl.
U čast 25 godina MIT Media Lab-a, Brooklynski dizajneri (svojedobno i Media Lab „geekovi“) E Roon Kang i Richard The dobili su u zadatak izmaštati njihov svježi vizualni identitet.Rezultat je čisti dizajnerski koncentrat Media Lab-a: algoritamski logotip koji generira jedinstvenu varijaciju za svaki od Media Lab-ovih pojedinačnih „mozgova“.
Kao što The kaže u svom razgovoru za Co.Design, Media Lab zapravo nikada nije imao svoj vlastiti logo. „Jaqueline Casey je na temelju originalne Media Lab zgrade (I.M Pei), 1984. dizajnirala komponente vizualnog identiteta koji je sadržavao šareni mural Kennetha Nolanda. No doista, nikada nije postojao logo sam za sebe.“
Algoritamski dizajn predstavlja prvi koherentan Media Lab-ov pokušaj stvaranja identiteta, i to u zadnji čas.
Transformacija Lab-a iz neurednog „operatera“ koncentriranog uglavnom na razvoj „digitalne revolucije“ u razmahani brand koji se poistovjetio s divljim eksperimentiranjem, suradnjom i matematičkim geekovima zaokružena je je logotipom koji čvrsto stoji uz bok tim procesima.
Osnovna ideja polazi od tri izvorišne točke svjetla koje se presijecaju i mogu se presložiti u bilo koju od 40.000 kombinacija oblika i 12 boja koristeći personalizirani algoritam. Broj svih tih silnih kombinacija dovoljan je da u slijedećih 25 godina svaki novi Media Labber dobije svoju vlastitu varijaciju logotipa.
Svatko od njih izabire svoju varijaciju preko web platforme – jednom izabran dizajn nestaje iz „ponude“ i više nije dostupan nikome, čineći vizualni identitet jednako osobnim poput, recimo OIB-a.
Elementi zraka svjetlosti simboliziraju individualni „input“ kreativnog pojedinca – bilo inženjera, znanstvenika, umjetnika ili dizajnera. Svaki od njih barata različitim načinima razmišljanja, gledanja i rada. No upravo u Media Lab-u njihova se iskustva isprepliću i jedan drugoga inspiriraju.
U ovome je, na kraju krajeva, cijela čarolija tog mjesta.
MIT Media Lab Identity, 2011 from readyletsgo on Vimeo.
Izvor: comeandchek.it