preskoči na sadržaj

Srednja škola Duga Resa

Login
Kad kiša pada...





Zlato skockani

VIDI - nominirana stranica


google plus

http://ispiti.skole.hr/beta/mentor1/common/

http://public.mzos.hr/Default.aspx

https://www.postani-student.hr/Ucilista/Default.aspx

http://www.skole.hr/

http://www.carnet.hr/

http://www.studij.hr/

SickBrick by Mladen Bošnjak

KNJIŽNICA

Voditelj: Karolina Hosu, dipl. knjižničar i prof. hrvatskoga jezika

RADNO VRIJEME:
Ponedjeljak: 8:00 h -14:00 h
Srijeda: 8:00 h – 14:00 h
Petak(svaki drugi): 8:00 h -14:00 h

NOVINE SENZACIJA

Školske novine Senzacija

Školske novine Senzacija

Na ovom linku možete pronaći korisne stvari vezane za grafičke dizajnere i one koji se tako osjećaju. Pokušat ćemo vas obavještavati sa najnovijim informacijama iz svijeta grafike, umjetnosti i sl.

vijesti
Svakome po jedan logo
Marko Stupić / datum: 4. 11. 2011. 20:29

logos

U čast 25 godina MIT Media Lab-a, Brooklynski dizajneri (svojedobno i Media Lab „geekovi“) E Roon Kang i Richard The dobili su u zadatak izmaštati njihov svježi vizualni identitet.Rezultat je čisti dizajnerski koncentrat Media Lab-a: algoritamski logotip koji generira jedinstvenu varijaciju za svaki od Media Lab-ovih pojedinačnih „mozgova“.


[OPŠIRNIJE]



Lorem Pixum
Marko Stupić / datum: 30. 9. 2011. 20:46

Lorem Pixum

Lorem Pixum je internetski servis koji pruža usluge generiranja slika posve slučajnim odabirom, pa odatle i ime Lorem Pixum koje asocira na generički tekst u stolnom izdavaštvu "Lorem ipsum dolor sit amet...".


[OPŠIRNIJE]



Iako je ljeto, najbolji je Božićni čaj!
Marko Stupić / datum: 4. 9. 2011. 21:57

Iznimno nam je drago kad nam se jave mladi kreativci i profesionalci, kako bi nas obavijestili da su njihovi uradci zaslužili priznanja i nagrade struke izvan teritorija Hrvatske.

Iako nije Božić, niti približno doba godine kada se pije čaj, mi vam predstavljamo Christmas Tea, samoinicirani dizajn ambalaže za božićni čaj, za koji je zaslužan dizajnerski dvojac Mint, kojeg čine Maja Matas i Krešimir Miloloža. Maja i Krešimir upravo su ovih dana, za spomenutu ideju izgleda ambalaže prazničkog toplog napitka, dobili priznanje magazina Core77 i to u profesionalnoj kategoriji proizvoda koji još nisu u proizvodnji.

Čaj za Božić


[OPŠIRNIJE]



E-ink uskoro u praksi?
Marko Stupić / datum: 17. 8. 2011. 17:49

Znate ono kada vam pogled zapne na 'određenoj zoni' na majici djevojke u prolazu? E pa, ubrzo bi to 'mjesto' moglo biti iskorišteno za prikazivanje reklama.

Animirana majca

Pritom ne mislimo na klasične sponzorske majice s logotipom ili porukom, nego na 'prave' izmjenjive i animirane reklame. Majica bi mogla postati prostor za prikazivanje reklama oko kojeg će se trgati oglašivači. Zašto ne? Tehnologija (gotovo) postoji, slobodnog oglasnog prostora oko nas sve je manje, pa zašto ne iskoristiti ono što se nudi? Nakon par dana 'nošenja' reklame, prikopčamo se na Internet, 'skinemo' novi set reklame i u grad na šetnju zarađivati. Kada bi majicu prikopčali na smartphone (koji nam je u džepu), mogli bi reklame izmjenjivati real-time, ili prolaznicima nuditi najnovije vijesti?


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju